Service was erg goed! Snelle levering! Alleen stonk het product wel heel erg naar de fabriek..
Reactie Esuals:
Hi Naomi,
Wat super om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en levering van de items. Al onze items komen verpakt binnen vanuit onze leverancier, hierdoor kan het soms voorkomen dat een bepaald item een fabrieksgeur bevat. Mocht je twijfelen over de geur van het item mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Happy weekend babe! <3
Liefs, Quinty team Esuals