Superleuke kleding, en het wordt mooi en netjes geleverd.
Reactie Esuals:
Hi Naomi,
Wij vinden het belangrijk dat onze items goed en netjes verpakt zijn zodat er tijdens het verzenden niks met het item kan gebeuren! Super om te horen dat je zo tevreden bent over jouw bestelling. Geniet van deze prachtige dag. <3
Liefs, Quinty team Esuals