Goed bedrijf netjes verpakt. Alleen jurkje kwam helemaal gekreukt binnen dat vond ik wel een beetje jammer
Reactie Esuals:
Hi Zoë,
Bedankt voor jou recensie. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over Esuals. Wij krijgen onze items verpakt bij ons binnen in ons magazijn, helaas kan het voorkomen dat deze items licht gekreukt zijn. Onze items kun je stomen en strijken waardoor je de kreukels er alsnog eenvoudig uit kan krijgen en plezier kan hebben van het item.
Happy weekend babe!
Liefs Quinty team Esuals