Ik had 2 super leuke jurkjes besteld, maar 1 ervan had een gaatje in de rug. Ik heb ze een mailtje hierover gestuurd en ze kwamen gelijk met een oplossing! Goede service, en blij met mijn aankoop!
Reactie Esuals:
Hi Melissa,
Super bedankt voor jou positieve recensie. Wij zijn enorm blij om te horen dat je gelijk contact op hebt gezocht met onze klantenservice en het op een goede manier is opgelost. Wij wensen jou nog heel veel plezier van jouw Esuals bestelling. Happy day!
Liefs Quinty team Esuals