Ik vind Esuals een fijn bedrijf om mijn kleding te bestellen. Ze verzenden snel en mocht er iets niet goed zitten heb ik het ook gemakkelijk terug gestuurd. De kleding vind ik mooi en valt juist op maat.
Reactie Esuals:
Hi Michelle,
Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en eenvoudig retourproces.
We zien je graag weer terug in onze shop!
Liefs, Quinty customer care