Professionaliteit

Esteworld

Supper slecht echt niet een aanrader ze geven alleen om het geld zodra je klaar bent met de correctie ben je niet meer hun zorgen ze hebben mij neus verpest er staat incorrecte informatie op het operatie rapport ze hebben te veel kraakbeen weg gesneden waar door mijn neus nu te hoog staat en de tip van mijn neus te small is ik lijk nu heel on natuurlijk en mijn eigen neus was zelfs veel mooier dan wat ik nu heb ik heb nu een rivisie nodig en heb voor niks geld betaald en schade gekregen

Reactie Esteworld Plastische Chirurgie:

U zit net een maand na de behandeling. Natuurlijk wil iedereen dat het er dan al direct fantastisch uit ziet, maar zo werkt het helaas niet.
We begrijpen uw zorgen, iedereen heeft dezelfde net na de behandeling. Via de documentatie hebben we u hier ook op gewezen dat het soms tot wel een jaar kan duren voordat het eindresultaat zichtbaar is. Uw brug is al erg mooi daar trekt het vocht dan al snel uit maar vaak blijft dit langer in de neustip aanwezig.
Er is geen kraakbeen weg gehaald, uw neus staat wat omhoog door zwelling en stijfheid. Doordat het vocht de komende maanden verdwijnt gaar de neus optisch zakken.
We zijn elke maand met uw in contact en hebben elke 2 maanden bel moment, we laten u niet in de steek en gaan samen naar een mooi resultaat.

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Neus correctie