Professionaliteit

Simone

Januari 2023 heb ik een neuscorrectie via Esteworld gehad. Ik ben super blij met het resultaat en de gang van zaken. Alles is erg goed geregeld en als je vragen hebt kun je altijd bij iemand terecht.

Ik ben geopereerd door Mert Canli en hij is een super vriendelijke en kundige arts. Ik wilde graag een natuurlijke neus maar dan een maatje kleiner en dat heeft hij super goed begrepen. Het herstel ging ook erg vlot.

Het hotel is niet bijzonder maar prima voor een weekje. Personeel is erg lief en je hoeft je totaal niet te schamen voor hoe je er uitziet de dagen na de operatie. Na een aantal dagen voel je je alweer wat beter en is het ook leuk om het centrum van Istanbul in te gaan (tip: ga met de Uber). Er zit ook een winkelcentrum en een kapper waar je je haar kunt laten wassen op loopafstand van het hotel.

Mocht je twijfelen over een neuscorrectie dan zou ik zeggen: doe het gewoon! Ik heb er lang over getwijfeld en was ook een beetje bang voor de reacties van mensen om mij heen. Veel mensen hebben het niet eens doorgehad (terwijl het toch echt een wereld van verschil is). Het herstel ging ook erg snel en voorspoedig.
Mocht ik nog een keer iets willen laten veranderen aan mijzelf zal ik het zeker weer bij Esteworld in Istanbul laten doen.

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Neuscorrectie