Professionaliteit

Elza

6 maanden geleden ben ik geholpen door Dokter Lutfi. Ik had last van hip dips die zorgden voor ongelijke verhoudingen. Ik heb lang research gedaan voor ik bij este world terecht kwam. Ben ook bij verschillende klinieken in Nederland geweest voor een consult, maar geen van de Nederlandse klinieken wisten mij te overtuigen. Ik merkte steevast al gauw dat geld de grote factor was om de operatie uit te voeren. Dr Lutfi steekt met kop en schouders uit boven alle artsen die ik heb gezien. Deze man is ontzettend bekwaam, deskundig en vooral heel erg lief en bescheiden. Met 1 blik wist hij direct wat er nodig was.
Hij heeft vet uit mijn buik gebruikt om de hip dips op te vullen. Geen injecties in de billen omdat ik het zo natuurlijk mogelijk wilde houden. Het resultaat is echt verbluffend. Ik ben ontzettend blij met hoe het is geworden en mijn hip dips zijn mooi gecorrigeerd. Hierdoor past kleding veel beter. De service rondom was prima, de verpleegsters doen hun werk maar daar moet je verder niet teveel van verwachten. De chauffeurs, taxi service en hotel waren verder top geregeld. Al mijn sterren gaan naar Dr Lutfi.

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Corrigeren hip dips