Professionaliteit

Corinne H.

Ik ben geattendeerd op Esteworld door een tandarts assistente in Nederland. Dit vanwege mijn vraag om mijn gehele gebit van kronen te voorzien. Deze tandarts assistente gaf aan dat Esteworld een professionele Dental Clinic heeft.
Ik heb contact met Justin van Esteworld opgenomen en door Justin (een erg aardige man) goed geinformeerd over de werkwijze van Esteworld. Justin heeft vervolgens alles geregeld, van het boeken van het Hotel (incl. transfer) tot het inplannen van mijn behandeling. Zijn goed en volgens planning ontvangen door Esteworld in Istanbul. Tijdens de eerste behandeldag ben ik geintroduceerd aan mijn begeleider/tolk (zeer vriendelijk en professioneel) en kon de behandeling starten.
Gedurende in totaal 5 dagen heeft de tandarts
en zijn assistente (resp. Dt. Enes en Serçin) mijn gebit incl. wortelkanaalbehandeling (met pijnbestrijding) behandelt.
's Middags konden we Istanbul in en kon ik - pijnloos en met bitje - genieten van deze mooie wereldstad.
Het resultaat is prachtig! Ik ben erg blij dat ik de keus gemaakt heb om met Esteworld Dental Clinic in zee te gaan. Ik heb het gebit wat ik altijd al wilde en dat hebben deze lieve en kundige tandartsen waargemaakt.

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
kronen