Professionaliteit

Shane

Ik ben bij esteworld geweest voor een neuscorrectie en een paar facings. Qua resultaat van de neus ben ik echt heel blij. Ik krijg nu al veel complimenten dat het er al heel mooi uitziet en dan moet het nog wat slinken. Als je twijfelt raad ik het zeker aan om het hier te laten doen. Bij de facings vond ik het fijn dat de artsen zelf ook kritisch zijn en verder kijken dan alleen de tanden. Zo werd bij mij mijn tandvlees ook een beetje gelift zodat het meer gelijk was. Dat vond ik wel fijn. Daarnaast heel fijn het contact met Ozlem. Snel en duidelijk jammer dat ik haar niet heb kunnen zien.

Een paar mindere punten vond ik de taalbarriere in zowel de kliniek als in het hotel. Ze kennen daar echt amper engels en in hotel was er daardoor ook veel miscommunicatie of ze snapten je niet. Daarnaast is het hotel niet echt aantrekkelijk voor als je iemand bij je heb. Totaal geen gezelligheid al proberen de gasten onderling er beste van te maken. Zelf had ik ook wel boekje met tips fijn gevonden met bijvoorbeeld taxiapp, waar zijn wel zwembaden, strand, simkaart kopen etc . Dit zijn meer kleine punten die de hele beleving wat beter had gemaakt. Uiteindelijk gaat het toch meer om de resultaat van de neus.

Kliniek is dus aan te raden, maar er kunnen zeker punten beter om de gehele beleving beter te maken.

De chirurg wil ik echt erg graag bedanken voor mijn nieuwe neus! Super blij mee.

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Neuscorrectie - facings