Professionaliteit

Robin

Bij Esteworld kwam ik terecht na een zoektocht voor een liposuctie. Een gezonde levensstijl kreeg vetophopingen niet weg op mijn taille, onderrug en buik. Ondanks dat ik geen overgewicht had wilde ik hier toch graag aangeholpen worden. Doordat vrienden goede ervaringen hadden bij Esteworld viel uiteindelijk ook mijn keus hierop. Vanuit het contact in Nederland tot aan Turkije ben ik eerlijk, vriendelijk en persoonlijke geholpen. Het is toch spannend om iets aan je lichaam te laten veranderen. Ozlem stond telkens voor mij klaar! Doordat covid-19 de wereld in zijn greep hield was het passen en meten naar mogelijkheden. Hierin was zij dan ook een echte ster, ze vond telkens opties. Dit alles in mijn belang. Bij aankomst werd ik door de vriendelijk Engels sprekende transfer opgehaald en naar een mooi, schoon hotel gebracht. Vanuit hier werd ik iedere keer opgehaald en naar de kliniek gebracht. In de kliniek werd ik uiterst vriendelijk ontvangen door Semanur, deze gastvrije, behulpzame, lieve jongedame stond dag en nacht tot mijn beschikking! Daar waar taal lastiger werd vertaalde zij alles. Ze vertelde van A tot Z wat er ging gebeuren met mij. Iets wat voor mij heel rustgevend was. Ik zat hier op de juiste plek, dat werd nogmaals bevestigd. De liposuctie werd uitgevoerd door Dr. Gamza, deze uiterst kundige chirurg begreep mijn wensen. Zij vormde mijn lichaam zoals ik het voor ogen had. Zoals we in Nederland zeggen: "De puntjes op de i". Vervolgens verbleef ik 1 nacht in de kliniek. Door de attente verpleegkundige en zusters werd ik geholpen bij mijn herstel. De dagen die volgde gingen met grote stappen vooruit. Dusdanig dat ik na 5 dagen, in goed overleg!, de reis terug naar Nederland al kon maken. Ik durf mijn aanbevelingen te doen naar Esteworld en hun team! Mijn dank is groot, bedankt Dr. Gamza, Semanur, Ozlem en alle andere!

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Liposuctie