Professionaliteit

Imane drd

Een goede ervaring met Esteworld!
Heb een BBL laten uitvoeren door de chirurg. Een lieve vrouwelijke arts die ook Engels spreekt. Ze luistert uitgebreid naar je wensen. Ik ben het meest te spreken over de begeleiding van de knappe dames Ozlem en Sema! Zij zijn onwijs lief, meedenkend en leggen alles goed uit, zodat je weet waar je aan toe bent.
Daarnaast wil ik ook mijn tevredenheid uit spreken over de verzorgsters Amine en Sakine, de wat oudere dametjes die echt als moedertjes voor je zorgen.

Ik heb tot op heden (1 week na operatie) nog steeds geen pijn aan de behandelde gebieden. Wel heb ik helaas onwijze pijn aan mijn nek/schouders al de hele week, dit was blijkbaar al een bestaand probleem die sterk tot uiting is gekomen na de operatie. Maar staat hier geheel los van.

Het enige minpunt is het eten in de kliniek, dat tegen viel. Enorm veel koolhydraten en weinig smaak. Voor een kliniek waar mensen komen om hun lichaam te verbeteren, zou dat een verbeterpunt kunnen zijn om wat gezonder eten aan te bieden.

Plus de temperatuur in de kliniek is hoog (25-28 graden) terwijl het buiten 15 graden was. Daar moet je tegen kunnen.

Om een lang verhaal samen te vatten, krijgen ze alsnog als score een 10 out of 10!! Toppers! Ik zeg DOEN!

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
BBL/Liposuctie