Professionaliteit

Maart 2020 een neuscorrectie ondergaan die ik al zo lang wilde. Het was allemaal snel rond. Het begon met een mailtje waarin ik om meer info vroeg en voor ik het wist was alles geregeld door Ozlem, heel erg fijn!
Ik heb nergens niet over in hoeven zitten of achteraan hoeven bellen bij aankomst. Alle afspraken worden voor je gemaakt en de chauffeurs staan voor je klaar. Ozlem heb ik als heel prettig in de omgang ervaren. Recht door zee, beantwoord vragen en vertalkt voor je tijdens gesprekken met de arts.
De dokter die mij een prachtige neus heeft gegeven, ik zal deze man nooit vergeten! Respectvol en rustig in de omgang, en heb ik mezelf aan hem toevertrouwd. Geen seconde spijt van gehad! Ik wist dat deze dokter mooie neuzen kon maken, maar had niet gedacht dat ik zo'n prachtige neus zou krijgen! Lieve Ozlem en de chirurg bedankt!
Je ziet ook dat je in een privékliniek verblijft dan in een ziekenhuis want de kamer was ook erg mooi en ruim. Voor en na de operatie ben ik heel goed verzorgd.
Enige negatieve puntje wat ik heb, absoluut niet Ozlem en de chirurg betreffend, is dat er een paar personeelsleden waren die ontzettend aan het pushen waren of ik een positieve revieuw wilde achter laten. Dat was ik natuurlijk van plan, dus dat gepush was niet nodig geweest.

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Neuscorrectie