Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Kempie

Enorm fijne begeleiding gehad met een super resultaat!

17 maanden geleden op consult geweest in IJsselstein, hier werd ik goed ontvangen en kreeg een duidelijke uitleg van wat mij te wachten stond. Ik kreeg antwoord op al mijn vragen en voelde geen druk om voor Esteworld te kiezen. Dat was prettig.

Na eventjes te hebben nagedacht ben ik erg enthousiast geworden over Esteworld en heb voor hen gekozen. In de kliniek in Turkije werd ik opgehaald en gekoppeld aan een Nederlands sprekende begeleidster. Bij elke stap in het proces was zij aanwezig en vertelde wat er ging gebeuren, hierdoor voelde ik me op mijn gemak.
De behandeling was op de verdovingsprikken na, vrijwel pijnloos en ben zelfs het laatste gedeelte in slaap gevallen.

Hierna kreeg ik de nazorg instructies van de nazorglijn via Whatsapp, alles was mij duidelijk en mijn vragen werden snel beantwoord. De behandelend arts was tevreden met het herstel en dat gaf mij goede hoop. Terecht, want ik ben na 15 maanden super blij met het eindresultaat! Goede dekking en kan nu eindelijk veel meer met mijn (nieuwe) haren.

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Haartransplantatie