Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Richard

Mijn avontuur met Esteworld.
Een aantal jaar geleden heb ik het overwogen om dit te gaan doen. Na een TV uitzending had ik Esteworld gezien en in mijn hoofd zitten. Ik besloot om het te gaan doen. Toch wat drempelvrees maar dat was heel snel weg bij de eerste mail die ik beantwoord kreeg. De intake met Joren verliep zo leuk en relaxed. Ik was enthousiast. Datum gepland maar toch naar voren verplaatst want ik wilde het zo snel mogelijk doen. 7-April-2023 de datum van vertrek!. Ticketsuggestie krijg je er ook bij in de mail.. Top!
Alles is echt geregeld zoals het gezegd wordt. Leuke aardige mensen hier in Nederland en in Turkije. Je krijgt op tijd je informatie wanneer je verwacht wordt en je klaar moet staan. De dag van de operatie best spannend maar gaat na het invullen van het papierwerk heel relaxed. Dan naar de dokters. Haarlijn getekend. Wat heel secuur wordt gedaan. Dan de anesthesist lieve vrouw. En dan gaat je haar eraf. Voor mij nog wel even schrikken. Dan staat er een team voor je klaar om te gaan beginnen. Ze ontvangen je heel rustig en professioneel en je voelt je meteen op je gemak. Op de belangrijke momenten is de Nederlands sprekende host bij je en helpt dat enorm voor je gevoel. Daarna gaan ze je verdoven met een roesje en wordt je nauwlettend in de gaten gehouden door de anesthesist.
Dan gaan ze de grafts verzamelen en vragen ze regelmatig of het allemaal nog goed gaat. Als alles geoogst is even een broodje en je gaat weer liggen om te implanteren. 3 mensen die bezig zijn voor je. Ik heb bewust geen videos of foto's tijdens de behandeling gemaakt om zo alles rustig over me heen te laten komen. Werkte goed voor mij.
Ik was klaar en werd naar het hotel gebracht. Ben lekker TV gaan kijken en Netflix op mijn laptop. Alles is goed gegaan.

Best een verhaal als review maar hoop hiermee te bereiken dat mensen dit lezen en dan de stap maken om het te laten doen. Ik ben al blij met wat ik zie dus het eindresultaat ben ik heel nieuwsgierig naar en kan niet wachten.

Esteworld en iedereen die mij met dit avontuur hebben geholpen heel veel dank! Jullie zijn top en ik raad het iedereen aan om het hier te laten doen.

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Haartransplantatie