Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

F. Moons

Na lang aarzelen, toch de stap gezet om een haartransplantatie te doen. Het intakegesprek in Nederland bij Esteworld overtuigde me: er werd duidelijk uitgelegd wat me te wachten stond, zonder te verbloemen wat ik wel en niet kan verwachten van een haartransplantatie. Het tripje naar Istanbul zelf was één van de meest bizarre van mijn hele leven: de eerste dagen van de week een werkelijk magnifieke citytrip gemaakt in het indrukwekkende Istanbul, vrijdag dan de operatie. Was veel minder pijnlijk dan verwacht. Ook de eerste nacht heb ik eigenlijk tegen alle verwachtingen in, goed geslapen. De Nederlanstalige begeleiding in de kliniek is heel gemakkelijk en professioneel. We zijn nu drie weken verder en alles lijkt te lopen zoals het moet. Het is ook opvallend hoe proper de behandeling gedaan is (groot verschil met andere haartransplantaties die ik op de luchthaven van Istanbul zag). Als er iets is, kan je ook steeds de nazorglijn contacteren die heel snel antwoorden. Ook het vervoer ter plaatse was super geregeld. Je bent ook nooit alleen: altijd vind je lotgenoten en dat is eigenlijk wel aangenaam. Of je een haartransplantatie moet doen of niet: die keuze is aan jou, maar als je beslist eentje te doen, is Esteworld echt een aanrader. Voor mij rest nu enkel het aftellen naar het eindresultaat.

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: haatransplantatie