Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

11 Okt 2019 voor een HT bij Esteworld in Turkije geweest. Waar een intake in Mei van dit jaar aan vooraf ging. Ik kan niet anders zeggen dan dat je op een professionele manier begeleid wordt.
In Ijsselstein neemt men de tijd om alles duidelijk uit te leggen hoe alles gaat verlopen en wat je kunt verwachten. Via whatsapp zijn ze constant bereikbaar voor alle vragen.
Vervolgens in Turkije wordt je voorzien van Nederlands/Belgs;) sprekende hostess die ontzettend vriendelijke en begaan is met je zowel de dag van de HT als de dag van de wassing. Zij loopt alle NLers af die op die dag behandeld worden en vertaald als je vragen hebt aan de artsen. Met een heel team aan mensen wordt je de dag van de HT geholpen allemaal duidelijk, vriendelijke en met als doel het jou zo comfortabel mogelijk te maken.
Als ik echt 1 minpunt zou moeten noemen is het de lunch. Eten was koud en niet echt gezond wat je wel zou verwachten. Begreep dat dit al was opgemerkt en men met het restaurant in gesprek hierover is.

Nogmaals alleen maar lof voor deze organisatie. Op het resultaat zal ik helaas nog een jaar moeten wachten maar op de behandeling en begeleiding kijk ik plezierig terug.

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: HT 2500 crafts + Accell