Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Gebroeders Romijn

Onze buurvrouw - van Turkse afkomst - had hier en daar wat kale plekken op haar hoofd en had haarimplantatie laten doen bij Estaworld - Instanbul. Omdat onze haargrens steeds verder opkroop en onze haren steeds dunner werden naarmate we ouder worden, vroegen we haar waar ze dat had laten doen? Ze liet ons de site zien van Estaworld haarimplantatie en we waren meteen na het lezen, en het zien van de foto's van resultaten van mensen die dat hadden laten doen waren we overtuigd, dit willen wij ook!

We belden meteen het hoofdkantoor op in IJsselstein voor een intake gesprek.
Alles werd goed uitgelegd en we besloten ook een Acell behandeling te nemen: de Acell behandeling, ook wel automatisch haar klonen genoemd, is het nieuwste op het gebied tegen haaruitval. Al onze vragen werden beantwoord, en we maakten meteen een afspraak voor de haarkliniek in Turkije - Istanbul.

In Turkije, op de luchthaven werden we opgehaald en gebracht naar ons hotel.
De volgende dag werden we opgehaald en werden we begeleid in de haarkliniek door twee Turkse dames. Ze waren onze talk en al onze vragen werden beantwoord, het personeel is hier deskundig en het was hier goed georganiseerd.

Alvorens je de operatiekamer ingaat werden we geschoren en goed geïnformeerd welke handelingen ze gaan verrichtten. We hadden gekozen voor de FUE methode, en zoals je leest op voorafgaande reviews, het is een pijnloze operatie. Okè, de eerste drie injecties (verdoving), voel je wel, maar is niet pijnlijk.

Je ligt bijna de hele dag op een bed en met drie man sterk zijn ze continu met je bezig, wel met èèn kleine pauze tussendoor, je krijgt lekker eten trouwens.

Na de haarimplantatie wordt je goed geholpen met vragen en adviezen, en hoe je je haar moet verzorgen, dit kan telefonisch of via Whatsapp als je weer terug bent in Nederland.

Je wordt goed begeleid en Estaworld geef je het gevoel dat ze om je geven en uiteindelijk voor het beste resultaat gaan.

Wij zijn nog geen jaar verder, maar hebben het vertouwen dat het allemaal goed komt.

De gebroeders Romijn

Vanwege onze

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: CUREGEN CHAMPOO/CAPSULES EN SERUM