Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Mike

Na lang twijfelen toch mezelf overgehaald om eens een gesprek aan te vragen naar de mogelijkheden. Na veel internet research uiteindelijk Esteworld uitgekozen om een afspraak te maken en een vrijblijvend consult aan te vragen.
De keuze voor Esteworld op dat moment was gemaakt op basis van het aantal reviews van de eigen site en beoordelingen op onafhankelijke sites, de ervaring van de kliniek en de prijs.

Er werd rustig de tijd genomen voor een gesprek waarin gekeken werd wat er mogelijk zou zijn, heel realistisch.
Geen verkoopverhaal om je over te halen, ook werden er geen andere klinieken in zowel Nederland als in andere landen afgekraakt om Esteworld beter te laten voorkomen.
Alleen de feiten van Esteworld werden benoemd en de keuze is aan jezelf.
Na afloop afgesproken dat ik de offerte via de mail zou ontvangen zodat ik er rustig over na zou kunnen denken. Voor vragen kon ik altijd bellen.

Mijn keuze was gemaakt, ik kon zelf de data kiezen voor de operatie wat ik heel ideaal vond. Ook zou er een Nederlands sprekend persoon bij de kliniek aanwezig zijn om mij door de behandelingen te begeleiden.

Vanaf het moment van landen in Turkije is alles precies gegaan zoals afgesproken, de chauffeur was netjes optijd om je naar je hotel te rijden en de volgende dag naar de kliniek te brengen. In de kliniek werd je begeleid door een Nederlands sprekende vrouw die al je vragen deed vertalen naar de artsen dat gaf veel gemoedsrust, ook tijdens de operatie als je iets wilde weten of als je iets nodig had werd deze vrouw erbij gehaald.

Aan alles merkte je in de kliniek dat ze dit al jaren doen, geen moment van twijfel of onduidelijkheden. Maar heel zeker en geordend, iedere 'patient' had zijn eigen behandelkamer met zijn eigen verpleegsters. De operatie neemt een volle dag in bezet, qua pijn voel je alleen even de verdovingen daarna niets meer.

Twee dagen later ben je weer terug in Nederland en merkte je pas goed hoeveel werk ze verzet hebben in zo'n dag, verder heb je totaal geen last van pijn zelfs in de week erna geen hoofdpijn of bloedingen. Je merkt dat het genezen snel gaat doordat er maar kleine gaatjes gemaakt zijn. Verder krijg je uitleg, shampoo en antibiotica + pijnstillers (voor de jeuk) mee naar huis.

Nu maar rustig afwachten tot de haren beginnen te groeien!

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Haartransplantatie + ACELL