Recentelijk transplantatie ondergaan. Goede begeleiding en behandeling, niet echt iets op aan te merken :) Enig puntje wat ik nog heb is dat in mijn ogen de instructies die de medewerkers en doktoren geven aan de klant/patient beter op elkaar afgestemd kunnen worden (sommige adviezen verschillen), en dat de documenten mbt. de ACELL behandeling tijdens het bezoek aan de kliniek nogal amateuristisch overkomen wanneer dit een scheef gekopieerd A4-tje betreft (voor de normale behandeling zijn dit wel gewoon nette documenten in Esteworld stijl. Nu afwachten!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.