Beste , Ben nu 2de dag thuis . Mijn ervaring tot nu toe is niets dan lof echte VIP behandeling. Alles verliep zoals Hidde vertelde toffe en vriendelijke behupzame mensen. Natuurlijk je hebt altijd mensen die hun pijngrens wat lager is maar voor mij was het best . Eerste 5 a 10min voel je bepaalde prikken . Nu afwachten op het resultaat , zoals van zelfsprekend natuurlijk . En dat je met je vragen terecht kan bij Hidde als er wat is ook een pluspunt , zeker houden zo Hidde. En dit mag ik zeker niet vergeten Semma ,een echte schat van een vrouw.(vertaler tolk) Mvg.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.