Vanaf het eerste contact in Nederland met hidde zat het vertrouwen erin. Ik wist dat wanneer ik besliste dat de operatie zou doorgaan het met esteworld zou zijn. Daarvan heb ik nog geen moment spijt gehad , alles wat beloofd was heb ik gekregen de taxi het luxueus Hilton hotel de Nederlandse begeleidster was ook een erorme meerwaarde. Dan de operatie viel goed mee , beetje pijn bij het verdoven de rest viel goed mee ,juist lange zittijd. Nu een maand later zijn de meeste haartjes weg en hoop ik dat we snel twee maand verder zijn zodat alles kan beginnen groeien. Hartelijk dank aan het hele team. Groetjes alain
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.