Ik vond dat alles zeer goed en professioneel was geregeld. Ik heb tot nu toe geen problemen gehad. Het gaat uiteindelijk wel om het eindresultaat dus het is nog even afwachten. Als het eindresultaat ook nog eens goed is zou ik het iedereen aanbevelen.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.