Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

M. van Gompel

Fijne website, mooie produkten. Snelle levering. Mooie dekbedovertrekken ontvangen. Helaas waren de overtrekken niet geheel als verwacht. Gehoopt dat de overtrekken direct na wassen en drogen het bed op konden, maar dat is geenszins het geval. De overtrekken Lorenz Oyster moeten echt eerst gestreken worden. Dit is de eerste keer dat we dat meemaken van Essenza overtrekken. We gebruiken al jaren overtrekken van Essenza, die altijd direct na de droger weer de bedden op gaan. Altijd prachtige kwaliteit en blijft langdurig mooi.

Reactie ESSENZA HOME:

Goededag,
Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Ik lees dat u de Lorenz oyster heeft gekocht. Een erg mooi overtrek! Dit overtrek is gemaakt van katoen perkal. Dit is een andere stof dan waar veel ESSENZA overtrekken van worden gemaakt, namelijk katoen satijn. Katoen satijn is een stuk strijkvriendelijker dan perkal, daar heeft u dus helemaal gelijk in. Het zit 'm dus in de stof. Wij raden aan om het beddengoed zo recht mogelijk uit te hangen om te laten drogen. Dan trekt de stof recht.
Veel plezier met uw nieuwe beddengoed.
Groeten,
Team ESSENZA HOME