ESNW

Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van onze medewerkers?

J. Doze

Klant sinds november 1987, echter nu zeer ontevreden, zeer klantonvriendelijke servicedesk. Omdat ESWN veel later het onderhoud aan onze verwarming heeft gedaan en ik er wat van vind, word ik behandeld als een stuk vuil. De monteurs hadden de verkeerde filter mee dus werden de goede filters na wat heen en weer gebel na precies een maand later afgegeven. Niet geplaatst, want deze klant is wel erg lastig en pakken we wel terug mentaliteit. Geweldige klantenservice van dit bedrijf. Er komt nog bij dat sinds 2018 geen onderhoud is geweest aan de installatie, de monteur die in 2019 langs is geweest vond na 10 minuten kijken dat de installatie er nog schoon uitzag en geen verdere actie nodig was. Het onderhoud schema werd ook steeds later, eerst in juli 2018 toen augustus 2019 nu februari 20121. Ok Covid 19 gooit roet in het eten, maar dan een klant als een stuk vuil behadelen gaat hierin echt te ver. Natuurlijk zijn de meningen over hoe een klant te behandelen verdeeld, ik heb zelf 38 jaar in de dienstverlenende sector gewerkt, ook te maken gehad met echte lastige klanten, maar ik heb nog nooit een klant op deze manier afgepoeierd.

Score voor ESNW: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee