ESNW

Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van onze medewerkers?

G.Witzel

Op 15-09-2020 (email verzonden aan esnw) sloot ik met u een overeenkomst voor storing aan onze CV-ketel te herstellen . Helaas bent u de afspraken die ik met u heb gemaakt niet (volledig) nagekomen. Ik heb de volgende klachten:
Dinsdag de storing, vervolgens netjes iemand deze dag langs geweest, volgens monteur (zie werkbon) is de ventilator defect, en andere collega zal vervolgens langs komen, om deze te vervangen. Deze kwam in de avond, maar was van mening naar inspectie, dat het aan de printplaat lag, en dat en ventilator met 24 volt, geen sluiting kan veroorzaken, en de aardlek schakelaar telkens eruit gaat. De nieuwe printplaat ingezet, maar de aardlek ging er nog uit. Vervolgens toch maar de ventilator proberen , de oude uitgebouwd. Omdat de monteur bepaalde schroeven niet los kon krijgen, was dat zeer omslachtig. Vervolgens bleek ,dat de monteur de foute ventilator mee had(zie werkbon). Hij heeft dan (het was al laat), zijn collega gebeld op hij met de goede ventilator nog langs wilde komen, en deze zal inzetten. Dat was prima. De Monteur ter plaatse wilde dan verder, omdat er nog 5 andere storingen waren. Hij verliet ons huis, bleef ca. 20 minuten voor ons huis in de bedrijfsauto zitten bellen. Vervolgens (het was al naar 21:00) dat de collega met en defecte auto zit, en het niet meer red. De monteur heeft nog met zijn hoofdmonteur overleg gehad, en wilde nog en laatste poging wagen. En ja, het was niet de ventilator ook niet de print, maar de pomp. Deze moest bestelt worden, en kan pas de volgende dag worden ingezet. Deze heeft hij bestelt, en vervolgens is er en afspraak gemaakt voor woensdag 16-09-2020 om de storing dan op te lossen. Vervolgens de woensdag van 08:00-16:00 gewacht. Om 16:00 worden wij gebeld, dat de pomp nu pas binnen was, en dat geen monteur vandaag meer beschikbaar is. Vervolgens afspraak gemaakt, de storing Donderdag 17-09-2020 tussen 13:00-17:00 op te lossen. Ben dan ergens rond 13:50 twee keer gebeld, maar was in gesprek. Meteen terug gebeld, de medewerker zal het door geven, maar ik stond op de lijst voor storing herstellen, en zou mijn geen zorgen maken. Gewacht tot 17:00. Nog niemand, vervolgens gebeld, maar was alleen nog de storingsdienst bereikbaar. Deze vertelde mij, dat het ergens zal uitlopen, maar zij komen zeker nog vanavond. Tegen 20:00 weer gebeld, nog niemand. Tegen 22:00 weer gebeld, dan de mededeling, dat hij vreest dat niemand meer komt. Ik zal maar morgen weer bellen. Vandaag ben ik dan gebeld (zij hebben vanochtend 18-09 ingebrekestelling van mij via mail ontvangen, opeens meteen reactie, afspraak voor vervangen voor de pomp tussen.12:00-17:00 vandaag. Rond 11:00 weer geld door leiding gevende, met de mededeling dat het mijn fout was, ik ben toch twee keer gebeld door de Monteur, maar was bezet. Weer uitgelegd, dat ook andere mensen mij bellen, maar direct het hoofdkantoor heb gebeld, en het zou goedkomen. Ze begrijpen er niets van. Fouten maken wij allemaal maar, maar dit slaat alles, wat ik in 60 jaar heb mee gemaakt. Door deze reactie was mijn geduld aan het einde gekomen. Ze wilden de pomp wisselen, maar dat zal 400.- kosten& de rekening van het eerste bezoek & groot onderhoud. Ik was er klaar mee. Vandaag andere langs geweest, mij laten zien, dat de pomp niet defect is. Omdat de ketel als iets ouder is, word er morgen en nieuwe geplaats. Dit bedrijf is en echte afrader!!!!.

Score voor ESNW: 1/5