ESNW

Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van onze medewerkers?

Sportel (Heiloo)

De werkzaamheden, de monteur - allemaal prima.
De factuur echter totaal niet. Bij een 2 jaar oude CV ketel: 177,12€ (in totaal 85 minuten werk)
En dat terwijl eenmalig onderhoud (1 uur werk) à 85€ wordt voorgespiegeld. Nu was het ruim 2x zo duur!

Reactie ESNW:

Beste heer en/of mevrouw,
Wat spijtig dat u dit gevoel heeft overgehouden aan het inschakelen van ESNW voor het eenmalige onderhoud aan de CV ketel.
De voorwaarden van het eenmalig onderhoud staan op onze website beschreven ( https://www.esnw.nl/storing-onderhoud ) hier staat ook vermeld dat bij het bedrag van € 85,00 incl. btw het volgende zit inbegrepen; de voorrijkosten en 60 minuten arbeidsloon. Tijd buiten deze eerste 60 minuten en materiaal valt hierbuiten.
Uw toestel heeft 2 jaar gedraaid, iedere dag gebrand voor uw warme water en verwarming. Dat laat zijn sporen en vervuiling achter, afhankelijk van onder andere de intensiteit van het gebruik kan het zijn dat dit meer tijd kost om goed te reinigen. Tevens is het verbruikte materiaal aan u berekend. Deze kosten waren vooraf bij u bekend en zijn aan u gecommuniceerd.
Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van het bezoek over onze reactie, dan kunt u ons bereiken op 072-5123134 of per e-mail naar kwaliteit@esnw.nl.
Energie Service Noord West

Score voor ESNW: 2/5