ESNW

Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van onze medewerkers?

Schoonheidsstudio 072

De administratie is een puinhoop. Ik maakte gebruik in de zomer van een actie. Zij kwamen pas later , omdat ze geen plek hadden. Toen zr eenmaal kwamen bleek ineens de actie niet meer te gelden. Hierdoor kreeg ik een hoge factuur en maakte ze daarna ook nog een fout vanaf wanneer ik moest gaan betalen ( het onderhoudsabonnement). Ook de afdeling administratie was niet echt vriendelijk. Jammer!

Reactie ESNW:

Beste heer en/of mevrouw,
Wat spijtig dat u deze afspraak zo heeft ervaren.
Wij zien dat er eind augustus een afspraak is gemaakt voor oktober waarbij er niemand aanwezig was om te tekenen voor de abonnementskaart. U heeft toen gebruik gemaakt van onze actie waarbij u € 70,00 betaalt voor het eerste onderhoud, waar de voorrijkosten en 60 minuten arbeidsloon bij inbegrepen zitten. Onderdelen worden wel apart berekend, maar dat is u ook verteld bij het maken van de afspraak.
U heeft voor de eerste afspraak niks hoeven betalen ondanks dat er niemand aanwezig was met de autorisatie om voor akkoord te tekenen. Er is een nieuwe afspraak gemaakt voor in december, hierbij is het onderhoud uitgevoerd volgens de actievoorwaarden waar u in augustus van op de hoogte bent gebracht.
De factuur die u heeft ontvangen is niet hoger als waar u zelf voor heeft gekozen in augustus, er is ook geen wijziging in actie geweest of sprake van een actie die niet meer geldt. Wij bieden namelijk nog steeds dezelfde actie aan.
U heeft tevens omdat u een nieuwe klant bent de actie ontvangen waarbij u de eerste 3 maanden geen abonnementsgeld betaalt, uw betaalde abonnement gaat pas per begin maart 2019 lopen.
Nogmaals wij vinden het erg jammer dat u de kwestie zo heeft ervaren, maar er is geen sprake van de hoge kosten waar wij u niet van op de hoogte hebben gebracht.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons telefonisch per 072-5123134 of per e-mail op kwaliteit@esnw.nl bereiken.
Energie Service Noord West

Score voor ESNW: 2/5