ESNW

Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van onze medewerkers?

W.Bertram

De monteur krijg van mij een dikke tien zeer klantvriendelijk en vakkundig.
Er was een probleem,aan het eind van zijn werkzaamheden ontdekte de monteur een lekkage bij de warmtewisselaar,hij had de vervangende de spullen in de auto,maar mocht het van de planning niet doen,heel raar want het was hooguit een kwartier werk,maar nee er zou een andere monteur omdat te maken,dat geloof je toch niet wat kost dat wel niet een andere monteur laten komen als deze monteur het zou kunnen oplossen ,ik ben 93 jaar had het koud dikke trui aan en was het er niet mee eens,dat monteur konhet gelukig begrijpen en heeft het toch gerepareerd top van deze monteur vandaar een dikke tien,en de planning een onvoldoende, denk toch aan de klant en het koste plaatje. Ik zit ernu gelukkig weer warmtjes bij en tevreden met de monteur. Vriendelijke groeten W. Bertram
N

Reactie ESNW:

Geachte heer Bertram,
Wat fijn dat u zo'n goede ervaring met onze monteur heeft gehad!
Wij hebben deze situatie verder voor u bekeken, er blijkt helaas sprake te zijn geweest van miscommunicatie.
Normaliter neemt het uitvoeren van de werkzaamheden zoals beschreven door de monteur behoorlijk veel tijd in, dit kon niet door deze monteur gedaan worden gezien zijn verdere afspraken. ESNW heeft monteurs voor dit soort situaties om de klant toch goed te kunnen helpen, uiteindelijk bleek het veel minder werk en heeft de monteur de werkzaamheden zoals u al aangeeft, zelf kunnen uitvoeren.
Uiteraard valt dit bezoek en eventuele andere bezoeken onder uw Totaal Comfort Plus abonnement waardoor er geen kosten aan verbonden zitten.
Wij zullen het compliment uiteraard overbrengen aan de betreffende monteur!
Energie Service Noord West

Score voor ESNW: 5/5