Teus

Heldere app en duidelijk inzicht in dagelijks verbruik, plus makkelijk maandelijkse voorschot aan te passen.

Bij verhuizing is het nodig om tijdelijk het energiecontract te hebben op het oude adres en nieuwe adres, tot het huis verkocht is. Na verkopen zou het makkelijker zijn om het energiecontract op het oude adres "online" op te kunnen zeggen. Nu is het nog nodig de klantenservice te bellen daarvoor.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen Teus,
Bedankt voor het delen van deze mooie uitgebreide review! Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze app en dat je hier je zaken online kunt regelen :)
Wat betreft je feedback, ik begrijp dat je dat makkelijker had gevonden als je online kon opzeggen. Echter hebben we deze optie bewust niet mogelijk gemaakt in de app of MijnENGIE. Dit om te voorkomen dat mensen zo maar zelf hun energiecontract kunnen opzeggen wanneer ze willen en dan zonder energieleverancier komen te zitten. Je loopt dan namelijk het risico om afgesloten te worden. Dus omdat te voorkomen kun je alleen via de klantenservice je energiecontract opzeggen.
Ik wens je een fijne dag! En veel geluk in je nieuwe woning :)
Lisa - ENGIE Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: Stroom / gas / 1 jaar