Kouer

Ik heb een energierapport ontvangen van onze tweede maand bij ENGIE. Toen ik vroeg om een rapport van de maand ervoor werd aangegeven dat dat niet kon omdat wij niet vanaf de eerste van de maand gestart waren. Maar ENGIE heeft de beginstand van onze meters en de eindstand van die maand. Maar het wordt pas zichtbaar op de jaarafrekening. Ik vind dat raar en klantonvriendelijk.

Overzicht van het verbruik vanaf dag 1!

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review. Allereerst nog van harte welkom bij ENGIE! Ik vind het vervelend om te lezen dat je over de eerste maand dat je klant bij ons was, geen energierapport hebt gekregen.
Voor het maken van een energierapport hebben wij een meterstand nodig op de eerste van de maand en de eerste van de volgende maand. Als je dus iets later in de maand klant wordt, kunnen we voor die eerste maand geen rapport opmaken.
We kunnen hiervoor helaas niet de beginmeterstand gebruiken van de datum dat je klant bent geworden bij ons. De beginstanden staan namelijk los van de uitlezingen voor de maandelijkse energierapporten. Het maken van die rapporten is een geautomatiseerd proces en kan hierop helaas niet aangepast worden.
Natuurlijk begrijpen we dat je het liefst inzicht had gehad vanaf dag één. Onze excuses voor het ongemak.
Ik wens je een fijne dag!
Lisa - ENGIE Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 3.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: 1 jaar