Rikhof

In twijfel . Sinds een aantal dagen zit ik met hele maar dan ook met hele hoge stookkosten terwijl we de verwarming niet aan hebben ... zaten altijd tussen de 5 en 9 euro en ineens heb ik gisteren zogenaamd voor 21 euro verbruikt ....??? Hoe dan is hier een verklaring voor ?

Melding maken van verhoging

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review.
Ik kan me voorstellen dat je schrikt van de verbruikskosten op jouw energie wanneer je deze niet hebt zien aankomen. Je geeft in jouw review aan dat de kosten vooral omhoog zijn gegaan. Dit kan natuurlijk zijn omdat jouw energieverbruik misschien is toegenomen, echter kan het ook zo zijn dat het verbruik niet hoger is maar misschien jouw contract is veranderd waardoor je andere tarieven afneemt.
In deze bijzondere tijd waarin we historisch gezien nog nooit eerder te maken hebben gehad met de hoge energieprijzen die nu gelden kan het ook zo zijn dat wanneer je overeenkomst aflopende is je hierna gebruik maakt van hogere tarieven dan je hiervoor gewend was.
Ik zou dan ook graag eens met jou mee willen kijken naar jouw situatie waardoor de vebruikskosten zo zijn toegenomen. Zou je hiervoor jouw review onder vermelding van jouw klantnummer en/of adresgegevens en telefoonnummer willen e-mailen naar socialmedia.nl@engie.com? WIj horen graag van je!
Voor nu wens ik je nog een mooie dag toe!
Hartelijke groet,
Niesje - ENGIE webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 1.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: Energie