Victor

Slecht probeert het verlies van vorig jaar goed te maken moet 554,70 euro betalen voor een maand en 5 dagen eind afrekening!!! nieuwe klanten krijgen wel 500 euro bonus

nooit geen engie meer

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review. Ik kan me voorstellen dat het ongenoegen heeft gegeven wanneer je tegen jouw verwachting een bijbetaling op jouw afrekening hebt gekregen. Ik heb je hier telefonisch over proberen te bereiken, dit is helaas niet gelukt.
Een bijbetaling op een afrekening kent verschillende oorzaken waarvan ik er een aantal graag even benoem. Verhoging van tarieven (door een contractwissel), hoger verbruik, periode op de afrekening gaat over een wintermaand waar het verbruik aanzienlijk hoger is dan je in een zomer maand zou hebben. Het termijnbedrag is berekend op basis van een jaarverbruik en compenseert zowel winter als zomer op het te verwachten verbruik. Het termijnbedrag zou dan ook niet voldoende zijn voor de afrekening op één wintermaand.
Om jou zo volledig mogelijk te informeren hoe deze bedragen op jouw afrekening zijn berekend zouden we graag in contact met jou willen komen. Zou je hiervoor jouw adresgegevens en telefoonnummer willen e-mailen naar socialmedia.nl@engie.com? WIj horen graag van je!
Voor nu wens ik je nog een mooie dag toe!
Hartelijke groet,
Niesje - ENGIE webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 0.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: eerst 3 jaar en toen flexibel