Bolks

Wat een verschrikkelijke aanbieder met veruit de hoogste energieprijzen €2,75 incl btw en overheidsbelastingen voor gas. Wat een schandalige aanbieding aan een trouwe klant waar het 3 jarige contract van afliep.

Stoppen als energieleverancier. Wat een oplichters zijn jullie door ten koste van trouwe klanten mega winsten te maken.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review! Ik zie dat wij naar aanleiding van een eerdere review al eens telefonisch contact met je hebben gehad over de energietarieven. Natuurlijk wil ik dit met alle plezier nog eens telefonisch met je doornemen. Je mag hiervoor contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 088- 444 66 66. Je mag hiervoor vragen om met mij doorverbonden te worden indien mogelijk, anders bel ik je hier graag zo snel mogelijk over terug.
Vanwege de instabiele energiemarkt waarbij de energieprijzen afgelopen tijd nog nooit zo historisch hoog zijn geweest waren energieleveranciers genoodzaakt hierin mee te bewegen, zo ook wij. Ik kan me voorstellen dat je hier geschrokken van bent, helemaal wanneer je energietarieven in jouw driejarige overeenkomst nog scherp zijn geweest. Dan is het verschil behoorlijk groot. Het is niet onze intentie om te profiteren van onze klanten om zo winst te kunnen maken. Het is onze intentie om ondanks de onzekere tijd op de energiemarkt een zo stabiel mogelijke energieleverancier te zijn waarbij we een langdurige samenwerking met onze klanten kunnen voortzetten. En deze langdurige samenwerking kunnen wij dan nu ook garanderen. Wanneer wij voor hoge prijzen energie moeten inkopen om deze tegen lage prijzen te verkopen zouden wij deze langdurige samenwerking niet kunnen garanderen. Natuurlijk hopen wij ook zo snel mogelijk weer scherpere tarieven aan te kunnen bieden wanneer de situatie dit toelaat. Mocht je hier nog vragen over hebben dan horen wij dit graag!
Voor nu wens ik je nog een mooie dag toe!
Hartelijke groet,
Niesje - ENGIE webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 0.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: Gas en stroom flexibel