E Nagel

Goed tevreden over het nu bijna aflopend 3 jarig contract. Goede app zodat je steeds op de hoogte blijft van je verbruik.
Nu wil ik op internet kijken wat hun variabele tarieven ze hanteren krijg ik de melding dat mijn adres niet bestaat en ook via de mail wil engie geen antwoord geven, moet maar afwachten. Moet dus maar overstappen. Vraag me af waarom ENGIE niet zuiniger is op hun klanten.

Geef duidelijkheid aan bestaande klanten en doe het niet voorkomen dat het adres waar jullie 3 jaar hebben geleverd niet bestaat..

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van de review. Excuses voor de late reactie helaas konden wij vanwege de drukte niet eerder een reactie geven.
Goed om te horen dat je tevreden bent over je overeenkomst en de ENGIE app. Je geeft aan dat je ontevredenheid vooral zit in de website welke jouw woonadres niet kon vinden voor het nagaan van de variabele energietarieven. Ook geef je aan dat jouw e-mail geen reactie mocht krijgen. Het kan soms even duren voordat je een reactie krijgt maar doorgaans beantwoorden wij al onze klantvragen op alle mogelijke kanalen. Heb je deze e-mail ook gestuurd naar klantenservice.nl@engie.com? Dit zou je dan ook nog even kunnen controleren. Ook met het oog op de toekomst zodat we elkaar niet nog eens mislopen op deze manier.
Bij aflopende overeenkomsten stellen wij onze klanten hiervan op de hoogte, evenals het klaar staan van een nieuw verlengingsvoorstel in de persoonlijke mijnENGIE omgeving. Had je hier ten tijde van het aflopen van jouw overeenkomst ook naar gekeken?
Wanneer je nog vragen of onduidelijkheden hebt mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Dit kan telefonisch op telefoonnummer 088-444 66 66. Via mail op klantenservice.nl@engie.com of via whatsapp of social media en de chat.
Ik wens je voor nu nog een mooie zonnige namiddag toe!
Hartelijke groet,
Niesje - ENGIE webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 3/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: 3 jarig contract