J. Griffioen-Tromp

Als er iets was en ik belde de klantenservice dan werd ik vriendelijk te woord gestaan. Een keer liep het minder lekker, maar dat kwam denk ik doordat degene die ik aan de lijn had nog niet genoeg ervaring had. Maar dat hebben we allemaal gehad in ons leven. En de laatste keer was het een bijzonder prettig gesprek omdat deze persoon me heel goed informeerde en adviseerde.

Ik ben slachtoffer geweest van bankfraude en ik moest mijn rekening laten blokkeren. Toen ik daar over naar Engie belde werd het voor mij heel ingewikkeld. Mijn rekeningnummer zou niet meer bekend zijn bij Engie en mijn emailadres was kwijt. En dat terwijl ik een mail had gehad met het verzoek zo snel mogelijk te betalen. daar belde ik voor. Ik moest mijn bankpas scannen en dat via de mail versturen. Dat wilde ik niet. Ik heb gevraagd of ze na kon kijken van welk rekeningnummer ik de afgelopen jaren elke maand automatisch geld was over gemaakt naar Engie. Dat heeft ze uiteindelijk ook gedaan en toen kwam het goed. Ik denk dat dit anders kan.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Wat een ontzettende vervelend situatie beschrijft u omtrent de bankfraude. Ik kan me voorstellen dat dit al genoeg stress geeft en je dit zo snel en efficiënt mogelijk opgelost ziet worden. Jammer dat dit dan ook nog wat voeten in de aarde heeft gehad. Onze excuses als u hierin ongemak heeft ervaren. Bij het wijzigen van bankrekeningnummers zijn we heel zorgvuldig en vragen we inderdaad naar een kopie van de bankpas of bankafschrift. Dit om de betalingen optimaal te laten verlopen. Fijn om te lezen dat het uiteindelijk wel goed is gekomen.
Ik wens u vast een fijne jaarwisseling toe!
Hartelijke groet,
Niesje

Score voor ENGIE Energie Nederland: 3.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: Tot december 2022