W. Klok

Wij zijn best tevreden over jullie, maar de bereikbaarheid om vragen te beantwoorden over ons verlengingsvoorstel was een dieptepunt.
totaal geen contact met jullie te krijgen, daarom maar uiteindelijk akkoord gegaan met jullie verlenging,s voorstel.

als vaste klant wat meer service verwacht, zitten nu met een veel te hoog energie contract

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag meneer of mevrouw Klok,
Dank je wel voor het delen van je review.
We vinden het erg vervelend om te lezen dat je ons niet kon bereiken. Helaas zijn wij ons hiervan bewust. We hebben het echt ontzettend druk gehad de afgelopen tijd. Het is je vast niet ontgaan wat er allemaal gaande was op de energiemarkt. Wij deden en doen dan ook ons uiterste best om een ieder zo snel mogelijk te woord te staan en hopen hierin toch op jouw begrip. We willen je in ieder geval ontzettend danken voor het vertrouwen in ENGIE. Wie weet kunnen we in de toekomst, als de energiemarkt weer wat normaliseert, toch een scherp aanbod doen.
Op onze website vind je al onze contactmogelijkheden. Over het algemeen word je het snelst geholpen via de live chat of via de telefoon als het een wat rustiger moment is.
Excuses voor het ongemak.
Ik wens je een fijne dag!
Lisa van ENGIE

Score voor ENGIE Energie Nederland: 2.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: K000222299