Hans van Eerden

Vandaag (15-11) een slechte ervaring met bedrijf gehad. Werd zonder vooraankondiging groot bedrag van rekening gehaald. Dit bedrag via de bank laten restitueren. Na telefonisch contact (mijnerzijds) uiteindelijk zaken op orde gekregen. Dit terwijl er geen jaar afrekening gepland is. Men had een fout gemaakt bij de jaarafrekening medio juli 2021. Dit is overigens voor mij niet te controleren door alle vreemd opgemaakte facturen. Ben nog doende om e.e.a. recht te krijgen. Dit nog verder afwachten. Ik bepaal wie wat van mijn rekening afhaalt.

De klanten beschouwen als klanten en niet als melkkoe.
Vooraf de klanten duidelijk bekend maken wat te doen en wat van elkaar verwacht wordt.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Hi Hans,
Ik vind het jammer dat je deze ervaring zo voelt. Doordat de netbeheerder besloten had per 1 januari om het TF signaal aan te passen is er in het systeem iets mis gegaan. Daardoor zijn een aantal jaarafrekeningen inderdaad opnieuw gemaakt. Hierover heb je als het goed is ook een begeleidend schrijven ontvangen. Wij vinden het natuurlijk ook erg vervelend dat het niet goed gelopen is. Je kunt beide facturen in de MijnENGIE omgeving openen en nalopen. Mocht je nog wat hulp wensen daarbij mag je ons natuurlijk altijd bellen.
Ik wens je nog een fijne dag!
Pauline

Score voor ENGIE Energie Nederland: 1/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: Klant elektra en gas tot 18-07-2022