van den Berg

Mijn energiecontract bij ENGIE van 3jr vast eindigde in december 2021. In augustus 2021 ontving ik via de mail een aanbod voor de verlenging van mijn contract met opties voor variabel, 1jr vast of 3jr vast. In vergelijk met andere leveranciers bleken het concurrerende tarieven. Maar de tarieven waren wel hoger als mijn aflopende contract gezien de onzekerheid op de energiemarkt. De opzet van de App van ENGIE maakt het makkelijk om je energiecontract te beheren.

De opzet van de mailberichten meer laten aansluiten op de inhoud van de App.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en de ENGIE app, en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Fijn om te vernemen dat je je kan vinden in je enegieovereenmkomst!
Bedankt voor je feedback omtrent de correspondentie aan te laten sluiten bij de ENGIE app. WIj doen onze uiterste best om onze correspondentie aan te laten sluiten bij de gegevens in de ENGIE app. Echter omdat niet al onze klanten gebruik maken van de ENGIE app is dit soms niet haalbaar. Uiteraard blijven wij ook hier vooruitstrevend in en hopen wij onze correspondentie naar tevredenheid van al onze klanten te versturen.
Ik wil je voor nu nog een mooie dag toewensen!
Hartelijke groet,
Niesje

Score voor ENGIE Energie Nederland: 4/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: 1 jaar