Duijvenvoorde

De service bij Engie is prima, ze zijn niet de goedkoopste maar dat is niet etg als je een betrouwbare leverancier hebt.
Wat ik op prijs stel is dat ze ruim voor einde contract een aanbod hebben gedaan voor verlenging, eindelijk een leverancier die zijn klanten serieus neemt en niet alleen als nummertje ziet. Het aanbod wat acceptabel mede omdat je weet wat je aan het bedrijf hebt.

Ondanks dat de nieuwe tarieven acceptabel waren had ik het op prijs gesteld als er een iets scherpere prijs neergezet was voor gas... Engie heette niet voor niets eerst Gas De France.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor het delen van deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat je ons als een betrouwbare leverancier ziet en dat je je serieus genomen voelt. Dat is waar wij ook voor staan, eerlijkheid en transparantie.
Natuurlijk is het jammer dat we je geen scherper tarief voor gas konden bieden op dit moment. De prijzen voor gas zijn op dit moment erg hoog. Dit komt onder andere door het tekort van gas op de markt ten opzichte van de hoge vraag.
Hopelijk mogen we je in de toekomst weer eens een mooi scherp aanbod doen wanneer de prijzen weer gedaald zijn!
Ik wens je een fijne dag.
Hartelijke groet,
Lisa

Score voor ENGIE Energie Nederland: 5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: Energie en gas, 3 jaar