van Dijk.

Zolang Enie nog gebruik maakt van Beheerloket, dit callcenter met mega agressieve belstijl, waarbij contracten eenzijdig worden overgesloten terwijl je huidige overeenkomst met een andere leverancier nog 15 maanden loopt, je keihard word voorgelogen en alles moet snel snel snel, zullen ze van mij nooit meer dan 0.5 ster krijgen. ga je schamen ENGIE!!!

fatsoenlijke partners in de hand nemen die wel begrijpen hoe je op een fatsoenlijke manier een klanten benaderd, ze niet voorliegt en een ongewenst een contract door de strot duwt, alles voor een paar euro's.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen,
Ik begrijp dat je benaderd bent door een tussenpartij. Goed dat je dit bij ons meld. Ik heb je klacht doorgezet naar onze afdeling sales. Zij gaan dit bespreekbaar maken bij deze partij zodat dit in de toekomst verbeterd kan worden. Hoewel ik natuurlijk niet blij ben dat je zo benaderd bent geweest ben ik wel blij dat je het ons meld zodat we hier iets mee kunnen doen. Wel hoop ik dat je de mening van de tussenpartij los kunt zien van ENGIE en je review wilt herzien.
Ik wens je nog een fijne dag!
Pauline - ENGIE Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 0.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: gas- & energiecontract