Roger Meulemans

Engie is onbereikbaar. Inloggen gaat niet want klantnummer niet juist (ben al 40 jaar klant...). Bellen gaat niet want nummer op Engie website bestaat niet. Chatten gaat niet, want systeem aanvaardt mijn GSM nummer niet (al 25 jaar zelfde nummer).

Ik zal dus best van leverancier veranderen.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend werkt wanneer het je niet lukt om contact te krijgen.
Aan het e-mailadres te zien vermoed ik dat dit komt omdat je klant bent bij ENGIE in België en je contact probeert op te nemen met ENGIE Nederland. Klopt dat?
Er zijn diverse kanalen waarop wij als ENGIE Nederland bereikbaar zijn. Dit kan via de chat, social media, whatsapp, e-mail en telefonisch door te bellen met onze klantenservice op telefoonnummer 088 - 444 66 66. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 18:00 uur bereikbaar.
Wanneer je wel klant bij ons bent met een leveradres in Nederland zouden wij graag je klantnummer en of adres gegevens ontvangen. Zou je deze door willen sturen naar socialmedia.nl@engie.com? Wij zouden dan graag contact met je op willen nemen om al je vragen te beantwoorden. In dat geval horen wij graag van je!
Voor nu hoop ik je wat meer duidelijkheid te hebben kunnen geven en wens ik je nog een mooie dag toe!
Hartelijke groet,
Niesje

Score voor ENGIE Energie Nederland: 1/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: jaarlijks