filip de blieck

Heb proberen contact op te nemen via chat, moest een telefoonnummer ingeven. Heb twee verschillende (geldige) nummers geprobeerd. Steeds foutmelding: 'geldig nummer vereist'. Jullie maken verschrikkelijk moeilijk! Bij een vorige gelegenheid moest ik verschillende keren meer dan 15 minuten aan de telefoon hangen voor ik contact kreeg! Ik baal van dit soort dingen. Je kan uren rondscrollen op een site voor je iets vindt dat dan jammer genoeg niet werkt!

Vlotte bereikbaarheid indien er een probleem is en niet verstoppen achter een muur van webpagina's (of ellenlange wachttijden aan de telefoon)

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Hallo Filip,
Bedankt voor het delen van je review. Wat vervelend om te lezen dat het wat langer duurt voordat je contact met ons kan krijgen. Als het druk is, dan kan het goed voorkomen dat je wat langer in de wachtrij staat voordat je telefonisch iemand kan spreken. Hier valt helaas niet veel aan te veranderen.
Wat betreft het contact via onze livechat dient er inderdaad een geldig Nederlands telefoonnummer ingevuld te worden voordat je doorgezet kan worden naar een medewerker. Nu zie ik dat je een Belgisch e-mail adres hebt. Wellicht probeerde je dan via de Nederlandse website contact op te nemen waardoor de gegevens niet geaccepteerd werden. Voor ENGIE Electrabel België is er een andere website en ook een andere klantenservice.
Gaat het wel om ENGIE Nederland en wij kunnen je nog ergens bij helpen dan mag je altijd een e-mail sturen naar socialmedia.nl@engie.com.
Charnella

Score voor ENGIE Energie Nederland: 1/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: pakket