Kapsalon Meeus

Energieprijzen liggen zo kort bij elkaar dat overstappen te mooi voor ogen lijkt. Zwaaien met kortingen kan elke maatschappij. Maar er gaat maar 1/3 van de energieprijs naar de consument. De netwerkvergoeding is overal hetzelfde. Dat blijken er veel nog niet te begrijpen. Wat me wel geweldig stoord is de aanbieding aan nieuwe klanten en bij Engie bij vaste klanten kortingen bij bol. com, zalando enz...... Wat heeft dat met energie te maken?????
Ik ben kapper en verkoop toch ook geen worsten???????
DROEVIGE Vaststelling.

Prima site, maar van mijn standpunt ga ik niet af. Punt....

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Als ik je goed begrijp dan heb je wat onvrede betreft de wijze waarop er aanbiedingen worden gedaan aan vaste en nieuwe klanten. Ik informeer je hier dan ook graag nog even over.
De aanbiedingen voor energie overeenkomsten die rechtstreeks vanuit ENGIE worden gedaan aan vaste klanten als zowel nieuwe klanten zijn zonder bonussen of cadeau kaarten. Wij kiezen er dan ook voor om dit niet te doen en daarentegen zo scherp mogelijke leveringstarieven aan te bieden. Ook maken wij hierbij geen onderscheidt tussen nieuwe en bestaande klanten. Wij vinden dan ook dat iedereen het recht heeft op dezelfde scherpe prijzen. Zo blijft het transparant en voorkomt het enige verwarring rondom het voordeel wat er uit een energieovereenkomst te behalen valt.
Nou kan het natuurlijk zijn dat je door een tussenpartij bent benaderd welke je wel een extra cadeau aanbiedt in de vorm van een cadeaukaart. Vrijwel alle energieleveranciers weken samen met tussenpartijen welke uit naam van de energieleverancier een aanbod op maat mag doen voor een energieovereenkomst. Wanneer deze tussenpartij een extra bonus of cadeaukaart aanbiedt valt dit onder de verantwoordelijkheid van de tussenpartij. Hier hebben wij dan ook geen invloed op.
Wij zijn hard aan het werk om na enige tijd ook alle acquisitie volledig in eigen hand en beheer te hebben om dergelijke verwarringen en irritaties te voorkomen.
Ik hoop hiermee toch enig ongenoegen bij je weg te hebben kunnen nemen. Natuurlijk mag je ons altijd benaderen voor al je vragen en feedback rondom je energiezaken. Daar zijn we voor! Voor nu wens ik je nog een fijne dag toe!
Hartelijke groet,
Niesje

Score voor ENGIE Energie Nederland: 3.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: Direct Pro Variabel