Piet

Bijzonder slechte ervaring met ENGIE. Na telefonisch lastig gevallen te zijn toch maar offerte laten maken. Deze was behoorlijk slechter dan van mijn huidige leveranzier, dus geannuleerd, binnen een week. Toch ging Engie opn de ingeslagen weg door met bevestiging sturen, meterstanden opnemen, afmelding huidige leverancier etc. Op mijn reactie werd niet gereageerd tenzij: Toon aan dat je hebt geannuleerd. Hierna eindelijk bericht dat er iets fout was gegaan en dat met mijn leverancier alles zal worden hersteld, biin 4 tot 6 weken ! Dus loopt nog steeds, geen sorry of vergoeding of hulp bij fout herstellen.

Zorgvuldiger bij herstellen gemaakte fouten !

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Hi Piet,
Ik schrik een beetje van je feedback. Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets mis gaat maar dat we hier vervolgens onze excuses niet voor aanbieden is niet netjes. Ik wil je hier dan ook vanuit ons oprecht excuses aanbieden. We zijn bezig je fout te herstellen dat dit 4 tot 6 weken moet duren is vervelend maar komt inderdaad doordat we te maken hebben met een derde. Wij moeten wachten tot Greenchoice de levering heeft hersteld. Wel was het prettig geweest voor jou als we je hierin van iets meer informatie hadden voorzien zodat je goed wist wat er nog gaat gebeuren. Ik stuur je voor het ongemak een kleinigheidje toe. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Ik wens je nog een fijne dag!
Pauline

Score voor ENGIE Energie Nederland: 2/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: gas en Electra