Wij zijn telefonisch benaderd met de vraag om over te stappen naar Engie, omdat we veel goedkoper uit zouden zijn.
Het gesprek is opgenomen.
Tijdens dit gesprek hebben we gevraagd of in ons maandelijks bedrag óók de huur van de CV ketel zat.
Ja, werd ons verteld, dit bedrag is inclusief de huur van de CV ketel.
Nu krijgen we toch een rekening van onze vorige energieleverancier: huur CV ketel.
Als we contact opnemen met Engie en we vragen naar de bandopname van ons gesprek blijkt deze opname kwijt te zijn!!
Geen prettige ervaring dus!!
Verbeterpunten of tips
Eerlijk antwoorden op gestelde vragen
Reactie ENGIE Energie Nederland:
Hallo,
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je verkeerd geïnformeerd bent door de sales medewerker omtrent de kosten van de huur voor de CV ketel.
Mijn collega die je hierover gesproken hebt vorige week vrijdag heeft reeds een klacht ingediend bij de betreffende tussenpartij zodat dit intern bij hen verder opgepakt kan worden.
Charnella