Patricia Deijkers

App werkt slecht, eerst werkt hij de dagen niet bij. Na verwijderen en terugplaatsen van de app kan ik nu niet meer inloggen, online geen contact te krijgen met een medewerker. Frustrerend

App

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend kan zijn wanneer er wat uitdagingen blijven aanhouden rondom de ENGIE app op je toestel. Je geeft aan dat je geen contact kon krijgen met onze medewerkers op de chat. Onze chatmedewerkers zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8:00 uur en 18:00 uur via onze website. www.engie.nl. Kan het wellicht zo zijn dat je buiten deze tijden contact op hebt proberen te nemen met onze chatmedewerkers?
Natuurlijk vinden wij het belangrijk dat je weer kan inloggen op je MijnENGIE account en de app weer optimaal werkt op je toestel. Wanneer hierin nog problemen zijn, zou ik je hier dan ook graag van service willen voorzien. Zou je hiervoor je klantnummer en\of adresgegevens willen mailen naar socialmedia.nl@engie.com zodat wij je klantgegevens erbij kunnen nemen en hierover contact met je op kunnen nemen? Alvast bedankt! Wij horen graag van je.
Niesje

Score voor ENGIE Energie Nederland: 3/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: Alles