Bastiaantje van Loon

Energie wat betreft levering en verzorging en administratieve afhandeling, de berichten per mail over het energieverbruik etc. alles prima. Website-toegang voor mijn Mac is voor verbetering vatbaar.

Website-toegang zeer slecht. Kan alleen inloggen met mijn Opera-browser op de Mac terwijl ik de laatste Safari gebruik. De caption-bescherming werkt namelijk en dan blokkeert de site bij het inloggen. En als het al werkt op Opera moet ik een vergrootglas erbij halen omdat je niets kan zien, en de plaatjes slaan nergens op omdat het amerikaanse afbeeldingen zijn. Daar erger ik mij iedere keer aan. Dus erger ik mij iedere keer aan Engie. Ik ben geen computeranafalbeet, dus daar ligt het niet aan. De app op de iPad met IOs 9 kan ik niet meer gebruiken want die werkt niet meer op mijn inmiddels oude maar nog goed werkende iPad. Dat was een zeer fijne app.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Hoi,
Bedankt voor het delen van je ervaringen met ENGIE! Fijn dat de belangrijkste zaken omtrent de energielevering en gegevens hiervan naar wens zijn.
Ik kan mij goed voorstellen dat het frustrerend is dat je via de Mac computer niet een goed werkende website van ENGIE te zien krijgt. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet weet of onze website afdeling hiervan af weet. Uiteraard ga ik dit wel noteren in jouw klantgegevens. Wil je mij hiervoor je klantgegevens mailen? Dit kan via socialmedia.nl@engie.com
Wat vervelend overigens dat de App niet meer goed werkt op jouw Ipad. Er zijn afgelopen jaar wat updates geweest waardoor de app helaas niet meer op alle apparaten werkt. Er is namelijk ook een vereiste in minimale software update. Mijn excuses voor het ongemak hierin!
Charnella

Score voor ENGIE Energie Nederland: 3.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: groene stroom en gas