Mandy

Agressieve telefonische verkoop

De medewerker was behoorlijk asociaal aan de telefoon. Mij in de rede vallen, terwijl ik aan het praten ben. Mij in de rede vallen en dan tegen mij zeggen dat ik moet luisteren naar zijn verhaal en hem laten uitpraten. Als ik zeg dat ik iets niet wil dan wil ik dat ook niet. Dan niet door zeiken en zeuren dat ik het wel moet doen. Jullie hoeven mij echt niet meer te bellen. Ik ben echt heel boos dat jullie op deze manier nieuwe klanten werven. Te schandalig! Mijn man is ook benaderd en die heeft precies hetzelfde meegemaakt. Geef jullie telefonische verkoopmedewerkers een goede communicatie training.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Hi Mandy,
Ik schrik een beetje van je bericht! Zo horen de verkopers natuurlijk niet met mensen om te gaan. Zou je ons hierover willen bellen? Wij kunnen dan een officiële klacht maken over de tussenpartij en dus in dit geval over de verkoper. Zo kunnen we er voor zorgen dat dit soort dingen in de toekomst tegen worden gegaan. Van mijn kant in ieder geval excuses dat je zo behandeld bent! Als je ons wil bellen wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 08:00 en 18:00 op 088-4446666. Nogmaals excuses en ik hoop dat je even met ons wil bellen om de klacht te realiseren.
Ik wens je nog een fijne dag en alvast een prettig weekend!
Pauline - ENGIE Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 0.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: Helemaal geen afgenomen pakket.