Muller

Geen problemen en goede app met actuele energieverbruik informatie en vergelijkingsmateriaal.

1e Tijdens de offerte periode om mijn contract te verlengen steeg de prijs. Dat vind ik vreemd.
2e Ik werd gebeld door een “bemiddelaar “ die zei namens ENGIE te bellen met een voorstel terwijl ik mijn contract al verlengd had. Die bemiddelaar beschikte over mijn NAW en verbruik gegevens . Hoe kan dat ?!!

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Hoi,
Bedankt voor het delen van jouw review en fijn dat je de ENGIE app in goed gebruik hebt :-)
Je geeft aan dat de prijs tijdens het verlengen gestegen is. Ik kan mij voorstellen dat je dit vreemd vindt. ENGIE kan elke 1e van de maand andere tarieven hebben, het zou dus hiermee te maken kunnen hebben.
Verder geef je aan dat je benaderd bent door iemand die aangaf vanuit ENGIE te bellen, hoewel je toen al een verlenging had geregeld. Het kan zijn dat de verlenging wellicht nog niet volledig verwerkt was en hierdoor niet bekend bij de betreffende tussenpartij. Ook kan het zijn dat er toch vanuit een andere leverancier gebeld is. De gegevens halen zij uit eventueel eerdere contacten bij wellicht een leverancier waar je klant bent geweest of het kan zijn dat je al eens eerder door deze betreffende partij bent benaderd. Het is in dit soort gevallen altijd goed om navraag te doen bij de persoon die je aan de telefoon hebt zodat het e.e.a. duidelijk gemaakt kan worden.
Mochten er toch nog vragen zijn dan kan je contact opnemen met onze klantenservice.
Ik wens je via hier een prettige dag verder!
Charnella

Score voor ENGIE Energie Nederland: 4/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: Energie